Khamis, 27 Disember 2012

MALAM MEDIA BERSAMA MISS TOURISM INTERNATIONAL 2012


KUALA LUMPUR - 21 DISEMBER 2012, Majlis Malam Media bersama Miss Tourism International 2012 anjuran Kraftangan Malaysia pada 21 Disember lalu berlangsung dengan jayanya. Seramai 250 orang tetamu jemputan termasuk pengamal media hadir meraikannya di Kompleks Kraf Kuala Lumpur, Jalan Conlay.
Majlis meriah tersebut diserikan dengan kehadiran oleh Yang Berbahagia Dato’ Sri Kamaruddin Siaraf, Ketua Setiausaha Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Malaysia. Terdahulu mengalu-alukan tetamu kehormat ialah Yang Berbahagia Encik Mohd Kamil bin Mohd Ali, Ketua Pengarah Kraftangan Malaysia. Turut hadir Yang Berbahagia Datuk Danny Ooi, Presiden Miss Tourism International.
Majlis Malam Media ini anjuran kali ke-4 bertujuan menghargai keprihatinan dan kesungguhan media memberi sokongan dan publisiti yang menggalakkan untuk memartabatkan industri kraf negara. Majlis turut diserikan dengan kehadiran 55 jelitawan Miss Tourism International 2012 dari seluruh dunia. Antara aktiviti yang diadakan ialah Peragaan Fesyen oleh Miss Tourism International 2012, Persembahan Kreatif Media dan Gagau-gagau Menang. 
 Kraftangan Malaysia mengucapkan terima kasih atas kehadiran dan penyertaan pengamal media yang hadir memeriahkan Majlis Malam Media bersama Miss Tourism International 2012 di Kompleks Kraf Kuala Lumpur. Penglibatan anda semua merealisasikan majlis sederhana yang penuh bermakna ini.
Miss Tourism Malaysia

Pemenang Mengarang Esei anjuran Kraftangan Malaysia

Miss Tourism 2012

Miss Tourism 2012

Penyanyi Jemputan - Adira

Persembahan Kreatif Media

Ucapan ringkas dari Yang Berbahagia Datuk Danny Ooi, Presiden Miss Tourism International 

Pemenang utama cabutan Gagau-Gagau Menang
Petugas Malam Media Bersama Miss Tourism International 2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan