Selasa, 15 September 2009

BAHAGIAN KOMUNIKASI KORPORAT

Tujuan :
  • Mewujudkan kesedaran dan keyakinan orang ramai terhadap produk KRAF MALAYSIA
  • Memperkenalkan organisasi sebagai AGENSI PENERAJU KRAF MALAYSIA
  • Memelihara hubungan organisasi dengan publik (Dalaman & Luaran)

Objektif Bahagian :

  • Memartabatkan imej industri kraf
  • Membagunkan imej organisasi
  • Meyakinkan masyarakat menerima kraf Malaysia sebagai produk pelbagai guna dalam gaya hidup

Sasaran :

  • Kerajaan
  • Swasta
  • Masyarakat
  • Pelancong

Strategi :

Mengambil kaedah bersepadu mengehebahkan promosi-promosi utama,bertema dan acara khas secara berkonsep dan berterusan yang disasarkan kepada orang ramai melalui imej dan mesej positif.

Kaedah Bersepadu Bahagian :

Tiga kaedah bersepadu untuk bagunkan imej organisasi dan industri kraf dan membantu urusan promosi iaitu -

  1. Publisiti Media
  2. Pengiklanan dan Penerbitan Media
  3. Komunikasi Korporat dan Khidmat Pelanggan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan