Jumaat, 10 Oktober 2014

LAWATAN BERPANDU SEMPENA PROMOSI HIASAN DALAMAN DAN SENI TAMAN 2014

Kraftangan Malaysia akan menganjurkan Promosi Hiasan Dalaman & Seni Taman mulai 23 Oktober hingga 3 November 2014 bermula jam 10.00 pagi hingga 10.00 malam di Kompleks Kraf Kuala Lumpur, Jalan Conlay.

Promosi yang bertemakan "Kraf Ceriakan Mahligai Anda" ini merupakan gabungan aktiviti mempromosikan produk kraf bagi hiasan dalaman dan seni taman yang berasas berta berilhamkan alam semula jadi serta kepelbagaian produk kraf buatan Malaysia. Pelaksanaan promosi kali yang ke-lapan (8) ini tetap diteruskan dengan konsep jualan, pameran dan pendidikan. manakala aktiviti sokongan seperti domonstrasi dan interaktif kraf, persembahan kesenian serta pameran dan jualan "Karya Catan Hiasan Dalaman" sebagai aktiviti tarikan pengunjung turut diadakan. 

Sehubungan itu, Kraftangan Malaysia berbesar hati ingin menjemput tuan/puan dan ahli rombongan ke promosi ini dengan menyertai aktiviti Lawatan Berpandu Berkumpulan. Kumpulan lawatan ini akan diraikan sebagai tetamu dan diiringi oleh pegawai bertugas bagi memberi penerangan dan ianya PERCUMA. 

Tuan/Puan boleh mengisi borang di link berikut ---> BORANG LAWATAN BERPANDU 
Maklumat lanjut boleh emel ke komplekskrafkl@kraftangan.gov.my atau hubungi 03-21611480 / 03-21613793

Tiada ulasan:

Catat Ulasan