- Mewujudkan kesedaran dan keyakinan orang ramai terhadap produk KRAF MALAYSIA
- Memperkenalkan organisasi sebagai AGENSI PENERAJU KRAF MALAYSIA
- Memelihara hubungan organisasi dengan publik (Dalaman & Luaran)
Objektif Bahagian :
- Memartabatkan imej industri kraf
- Membagunkan imej organisasi
- Meyakinkan masyarakat menerima kraf Malaysia sebagai produk pelbagai guna dalam gaya hidup
Sasaran :
- Kerajaan
- Swasta
- Masyarakat
- Pelancong
Strategi :
Mengambil kaedah bersepadu mengehebahkan promosi-promosi utama,bertema dan acara khas secara berkonsep dan berterusan yang disasarkan kepada orang ramai melalui imej dan mesej positif.
Kaedah Bersepadu Bahagian :
Tiga kaedah bersepadu untuk bagunkan imej organisasi dan industri kraf dan membantu urusan promosi iaitu -
- Publisiti Media
- Pengiklanan dan Penerbitan Media
- Komunikasi Korporat dan Khidmat Pelanggan
Tiada ulasan:
Catat Ulasan